Pytania o gwarancję ubezpieczeniową wadium

Znajdziecie tu Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszym ekspertom.



Potrzebujemy jeden dzień roboczy na przygotowanie dokumentów. Oznacza to, że w przypadku odbioru osobistego w biurze czas pomiędzy zakupem a przetargiem musi wynieść minimum jeden dzień roboczy. W przypadku dostawy kurierem konieczne są dodatkowe dwa dni na bezpieczne zrealizowanie dostawy.

Każda gwarancja jest automatycznie i za darmo wydłużana o 15 dni. Przesunięcie terminu otwarcia ofert o maksymalnie 15 dni nie powoduje konieczności zmiany w gwarancji. Jeżeli jednak przetarg zostanie przesunięty o więcej niż 15 dni, to w takim przypadku niezbędne będzie wystawienie aneksu do gwarancji - wówczas prosimy o kontakt telefoniczny (+22 185 50 63) lub e-mailowy (info@wadium.pl).

Prosimy o kontakt z naszym biurem w celu wystawienia aneksu do gwarancji.

W przypadku odbioru osobistego w Warszawie jest to możliwe następnego dnia roboczego. Jeżeli zaś chodzi o dostawę kurierem to potrzeba na to minimum 2 dni robocze.

Gwarantem jest UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. mające siedzibę w Łodzi przy ul. Gdańskiej 132.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Umowa jest niezbędna aby otrzymać pierwszą gwarancję. Reguluje ona zasady udzielania gwarancji pomiędzy Gwarantem a Klientem.

Umowę musi podpisać osobiście osoba prowadząca działalność gospodarczą bądź osoba uprawniona do reprezentowania spółki.